سرمربی تیم فوتبال پدیده در باره ترکیب تیمش در بازی فردا برابر سپاهان اصفهان گفت : خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به اصفهان بازگشتم فردا یک بازی حساس را پیش رو داریم که فکر می‌کنم مهم‌ترین بازی نیم‌فصل اول باشد.

وی ادامه داد : هر دو تیم نتایج خوبی گرفته‌اند؛ فردا با تیم خوب و بزرگی بازی داریم که کادر فنی خوبی دارد ؛ باید با تمرکز بالا بازی کنیم و نباید اشتباه های تأثیرگذار داشته باشیم و باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه در بازی فردا مسائل روحی روانی مهم است بیان داشت : تیم داوری نیز بازی مهمی پیش رو دارد و امیدوارم اکبریان بتواند به خوبی قضاوت کند.

گل محمدی در باره ترکیب تیمش در بازی فردا گفت : خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به میدان می‌رویم؛ در سپاهان کی‌روس استنلی بازیکن خوبی است که نبودنش به نفع ماست؛ البته سپاهان بازیکنان خوب زیادی دارد که نبود یک بازیکن برای آنان مشکلی ایجاد نمی‌کند اما به هر حال از اینکه فردا در بازی حاضر نیست خوشحالیم.

وی درباره نتایج تیمش بیان داشت : تیم ما برای قهرمانی بسته نشد و این نتایج حاصل تلاش بازیکنان بود که تمرکز و علاقه به پیشرفت داشتند که مهم‌ترین دلیل نتایج ما بوده است؛ بازیکنان به‌رغم محدودیت‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند، روز به روز سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم؛ از نتایجمان خوشحالیم؛ از بازیکنان به خاطر انرژی که برای تیم می‌گذارند تشکر می‌کنم چون از این نظر فوق‌العاده بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده پیرامون حضور دیروزش در یکی از مدارس مناطق محروم شهر مشهد گفت : اصل کار را خبرنگاران انجام دادند و من هم به عنوان مهمان حضور داشتم ،کمبود برخی امکانات برای یک مدرسه که کمتر از 10 کیلومتر با مشهد فاصله دارد جای تأسف دارد، چراکه کشور ما امکانات فراوانی دارد؛ خوشحالم که توانستم چنین کاری را انجام دهم.

گل محمدی درباره تأثیر حضور پرتعداد هواداران سپاهان بر بازی فردا گفت: اکثر بازکنان ما جوان هستند و جو ورزشگاه ممکن است روی عملکرد آنان تأثیر داشته باشد، هواداران سپاهان خیلی پرشور هستند من از این جو خوب استقبال می‌کنم و امیدوارم فردا ورزشگاه پر باشد؛ چون ما فوتبال را برای آنان بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشند.

وی درباره اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی‌ها زیاد گل می‌زند بیان داشت : این موضوع به تفکرات بازیکنان بازمی‌گردد؛ اراده بازیکنان برای برد سبب شده است حس کنند که در هر بازی می‌توانند پیروز شوند برای همین تا دقایق آخر برای پیروزی بجنگند.

انتهای پیام/م

خوشحالیم کی‌روس استنلی در ترکیب سپاهان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار