تولید ۲ میلیون تن قیر در ۶ کارخانه

راهکارهای حفظ کیفیت قیر و آسفالت در همایشی در رشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران، پیمانکاران و مجریان طرح‌های راه سازی و عمران روستایی گیلان امروز با شرکت در نخستین همایش قیر و آسفالت در رشت راه‌های حفظ کیفیت قیر و آسفالت را برای ارتقاء بهره وری بررسی کردند.
این همایش را شرکت نفت پاسارگاد یکی از شرکت‌های نفت ایران که بزرگترین تولید کننده قیر و آسفالت خاورمیانه و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی است برگزار کرد.
دبیر همایش قیر و آسفالت از تولید سالانه حدود ۲ میلیون تن قیر در ۶ کارخانه زیر مجموعه این شرکت خبر داد و تصریح کرد: نیمی از این تولیدات نیاز داخل را برطرف می‌کند و نیم دیگر صادر می‌شود.
یاسر فرزین با بیان اینکه در یکسال گذشته ۱۵ همایش در استان‌های کشور برگزار شده اضافه کرد: بیش از ۳ هزار مدیر و دست اندرکار طرح‌های راهسازی و عمران روستایی در این همایش‌ها آموزش دیده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان نیز از ارتقاء ۱۸ درصدی شاخص طرح‌های هادی روستایی استان خبر داد و گفت: در ۳ سال گذشته این شاخص در ۲ هزار و ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار گیلان از ۲۲ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته است.
 اکبرزاده افزود: بنیاد مسکن گیلان برای عمران روستایی سالانه ۹۰ میلیارد تومان قیر رایگان استفاد می‌کند که ۵۵ درصد آن را شرکت نفت پاسارگاد تامین می‌کند.
مدیر کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد نیز از عزم جدی این شرکت برای افزایش طول عمر آسفالت جاده‌ها در ایران خبر داد و افزود: این کارمهم با تولید آسفالت متناسب با شرایط آب و هوایی کشور میسر می‌شود.
سعیدی عنوان کرد: عمر متوسط آسفالت در کشور ۳ سال است در حالیکه میانگین جهانی آن ۱۰ سال گزارش شده است که رسیدن به میانگین جهانی با ارتقاء آگاهی بهره برداران قیر و آسفالت میسر می‌شود.

انتهای پیام/آ
برچسب ها: همایش ، بنیادمسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.