رئیس سبک الیت کشور در رشت گفت: مسابقات بین المللی ورزش‌های رزمی دهه فجر امسال به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،گرند مستر داوطلب رئیس سبک الیت کشور در سمینار بزرگ هم اندیشی خانواده سبک الیت کیک بوکسینگ ایران که در رشت برگزار شده بود گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، یک دوره مسابقات بین المللی در سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.

وی از مسئولان کمیته سبک‌های مختلف ورزشی خواست تا با تبیین هرچه بیشتر مسایل و موارد موجود، زمینه موفقیت ورزشکاران رشته‌های رزمی را در عرصه‌های مختلف به ویژه ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم سازنند.

رئیس سبک الیت کشور با قدردانی از تلاش‌های خرقه پوش مسئول سبک الیت کیک بوکسینگ استان گیلان در برگزاری رقابت‌های ورزشی و دوره‌های آموزشی، افزود: با تعامل گسترده و مستقیم با مسئولان کمیته‌ها می‌توان در راستای پیشبرد اهداف الیت که موفقیت و پیروزی رزمی کاران در عرصه‌های مختلف ورزشی است، گام برداشت.

همچنین در این سمینار، صادقی معاون توسعه اداره ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ورزش یکی از مهمترین ارکان و پایدارترین ابزار برای مقابله با انحرافات اجتماعی است، گفت: علاقمند ساختن، ایجاد انگیزه و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و مشکلات و موانع موجود بر سر راه سبک‌ها و هیات‌های ورزشی را باید برطرف کرد و هر چه بیشتر به امور فنی ورزش بها داد.

جعفر رفعتی دبیر هیات رزمی گیلان نیز در سمینار بزرگ هم اندیشی خانواده سبک الیت کیک بوکسینگ ایران که مسئولیت سبک در گیلان را عهده دار بود نیز با تبریک به استاد خرقه پوش و واگذاری این مسئولیت به وی گفت: با همه توان در تلاشیم تا زمینه حضور و موفقیت رزمی کاران را در رقابت‌های مختلف ورزشی فراهم سازیم.

همچنین میثم خرقه پوش مسئول سبک الیت کیک بوکسینگ استان گیلان نیز در این سمینار به برگزاری برنامه‌های پیش روی سبک در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آزمون داوری، مربیگری و دان به میزبانی شهرستان لاهیجان و برپایی رقابت‌های بین المللی سبک الیت کیک بوکسینگ از جمله برنامه‌های پیش روی است که بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

سمینار هم اندیشی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور پس از یک دقیقه سکوت به احترام شادروان رضازاده اسطوره ورزش‌های رزمی، با حضور صادقی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان و رئیس کمیته امور استان‌ها در فدراسیون ورزش‌های رزمی، جعفر رفعتی دبیر هیات رزمی استان، مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات رزمی گیلان، گرند مستر داوطلب رئیس و بنیانگزار سبک الیت کشور و خانم ضیایی نایب رئیس سبک الیت کشور، میثم خرقه پوش مسئول سبک الیت کیک بوکسینگ استان گیلان و جمعی از مسئولان کمیته‌ها و مربیان سبک، در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

مسابقات بین المللی ورزش‌های رزمی به میزبانی گیلان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.