مدیر تیم فوتبال نود ارومیه گفت:پنج بازیکن تیم ۹۰ ارومیه اردوی تیم را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یحیی بهاری مدیر تیم فوتبال نود ارومیه اظهار داشت: در خصوص بازیکنان تیم نود ارومیه هیچ سخنی را نمی‌توان به زبان آورد چرا که بازیکنان طی چهار ماه گذشته تعهد و تعصب خود را در قبال این تیم و شهر ارومیه انجام دادند، ولی امروز کاسه صبر بازیکنان لبریز شده است.

وی با توخالی خواندن وعده‌های مسئولان افزود: وعده‌ها و حمایت‌های بیهوده برخی از مسئولان تیم نود را با بسیاری از مشکلات روبه‌رو ساخت.

بهاری تصریح کرد: نگاه تبعیض آمیز به ورزش شهر ارومیه سبب نابود بسیاری از رشته‌ها شده است؛ تیم با خون و دل ،شکل و اوج گرفت، ولی متاسفانه تعدادی از مسئولان به‌جای حمایت فقط و فقط مصاحبه کرده و وعده داده‌اند.

مدیر تیم فوتبال نود ارومیه گفت: با توجه به اینکه پنج بازیکن تیم فوتبال نود اردوی تیم را ترک کرده‌اند،اما نسبت به وسع و توانایی خود با تمام قدرت در بازی با مس رفسنجان حضور خواهیم داشت.

بهاری در پایان ضمن تشکر از پیگیری استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص مشکلات اظهار داشت: نبود چمن تمرین استاندارد و محل اسکان تیم که از مبتدی‌ترین مشکلات و نیاز‌های تیم بوده و هست و همچنین از لحاظ مالی در حال حاضر حداقل باید یک میلیارد تومان جهت پرداخت حق و حقوق بازیکنان به تیم تزریق گردد.
 
انتهای پیام/م
 

شرایط بحرانی تیم فوتبال نود ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.