تمام شئون فردی و اجتماعی بشر ذیل حوزه فرهنگ تعریف و اصلاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:تمام شئون فردی و اجتماعی بشر ذیل حوزه فرهنگ تعریف و اصلاح می‌شود و موفقیت‌ها و پیشرفت کشور در سایه فرهنگ صحیح محقق شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی انصاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی دهاقان با بیان اینکه اصلی ترین نیاز بشر حوزه فکر، اندیشه و فرهنگ است، اظهار داشت: تمام شئون فردی و اجتماعی بشر ذیل حوزه فرهنگ تعریف و اصلاح می‌شود و موفقیت‌ها و پیشرفت کشور در سایه فرهنگ صحیح محقق شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگ را مقدم بر اقتصاد بوده، افزود: امام خمینی(ره) با همراهی ملت مسلمان ایران در سال 57 به دنیا ثابت کرد که مدل اداره جامعه بر مبنای نظام ولایی ممکن است و اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نظام فکری اداره جامعه بر مبنای ولایت فقیه تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه عیار ایمان انسان در عرصه جنگ نرم و جنگ سخت سنجیده می‌شود، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های فرهنگ حوزه فرهنگ عمومی بوده و متولیان بخش فرهنگ در شهرستان‌ها و استان از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای نحوه فعالیت در حوزه فرهنگ عمومی جامعه و جنگ نرم تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

تصمیم‌سازی شورای فرهنگ عمومی استان برای مقابله با جنگ نرم

برچسب ها: وزارت ارشاد ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار