رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در حوزه نیروی انسانی در دادگستری استان ۵۰ درصد کمبود داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در مراسم تجلیل از قضات برتر استان اردبیل اظهار داشت: با وجود کثرت پرونده‌ها و کمبود نیروی انسانی خوشبختانه دادگستری استان توانسته در بسیاری از آیتم‌های قضائی رتبه شاخص کشور را کسب کرده و در میانگین کشوری موفق بوده و اعضای شورای قضائی و بازرسی دوهفته‌ای از عملکرد دادگستری و قضات استان داشتند که با توجه به نتایج به دست آمده عملکرد دستگاه قضایی استان خوب گزارش شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعامل خوبی بین دادگستری استان و مراجعه‌کنندگان و مردم و مسئولان وجود دارد و مهم‌ترین هدف احقاق حقوق مردمی است تا بتوانیم به رسالت خطیر خود عمل کنیم.

قاصدی اظهار کرد: فعالیت در دادگستری و حوزه قضائی مسئولیتی خطیر و سنگین است و پذیرفتن این مسئولیت شجاعت می‌خواهد که کارکنان تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با وجود این که مشکلی در کمبود نیروی انسانی و قضات وجود دارد ولی علی‌رغم وجود این مشکلات توانستیم رضایتمندی مراجعه کنندگان و مردم و مسئولان را در در این مجموعه برطرف کنیم.

قاصدی بیان کرد: پرونده‌‌های خانواده در ظرف هفت سال گذشته دو برابر افزایش یافته و در این زمینه دادگستری اردبیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با وجود کمبود نیروی انسانی به مطالبات موجود پاسخ داده و اقدامات قضائی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه نیروی انسانی در دادگستری استان 50 درصد کمبود داریم و در حوزه قضایی نیز 40 درصد کمبود قضات وجود دارد که با وجود این کمبودها دادگستری استان توانسته به رسالت خود به شکل موفقیت‌آمیز عمل کند.

انتهای پیام/ع

کمبود نیرو در دادگستری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.