درخشش شناگران کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

شناگران کردستانی در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد دوازده نشان نقره و برنز و جایگاه سوم تیمی را بدست آوردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته شنای بخش پسران رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور شناگران سراسر کشور به میزبانی مشهد برگزار شد.

در رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور که با حضور ۴۴۰ شناگر به نمایندگی از ۲۹ استان به مدت سه روز در استخر شنای پردیس دانشگاه فردوسی کشور برگزار شد شرکت کنندگان در مواد مختلف با هم رقابت کردند.

استان کردستان با ترکیب ۷ شناگر رده سنی نونهالان و ۸ شناگر در رده سنی نوجوانان در این مسابقات شرکت کرد و در پایان با بدست آوردن ۱۲ مدال نقره و برنز جایگاه سوم تیمی را کسب کرد.

در نتایج انفرادی، آرین خازه در شنای۱۰۰ متر پروانه و کرال سینه ۲۰۰ متر دو نشان نقره و در شنای کرال سینه ۱۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر و در شنای پروانه ۵۰ متر چهار نشان برنز را به خود اختصاص داد.

همچنین، کوسار پیک دیگ شناگر کردستانی، در شنای قورباعه ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر سه نشان نقره را کسب کرد و ارشیا زندی مطلق در ماده شنای کرال پشت یک نشان برنز را بدست آورد.

در ماده شنای ۱۰۰×۴ مختلط تیمی کردستان با ترکیب ارشیا زندی مطلق، کوسار پیک، آرین خازه و ابوالفظل مرادی و در ماده شنای ۱۰۰×۴ آزاد تیمی نیز کردستان با ترکیب کوسار پیک، ابوالفضل مرادی، آرتیکا نرگسی و آرین خازه توانست دو نشان نقره را کسب کنند.

درنتایج مجموع مدال ها، تیم کردستان با کسب هفت نشان نقره و ۵ نشان برنز در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم‌های خراسان رضوی و تیم مرکزی به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/م

کسب ۱۲ نشان رنگارنگ شناگران کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.