به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در هشت ماه امسال شش هزار و ۲۳۴ مورد شکایت مردمی از طریق تلفن۱۲۴ثبت شده است.
وی افزود: از این تعداد گزارشات مردمی دریافت شده، چهار هزار و ۶۲۱ مورد آن تلفنی، ۹۷۱ مورد حضوری و ۶۴۲ مورد بصورت کتبی ثبت و توسط بازرسان این سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت:از مجموع گزارشات ثبت شده چهارهزار و ۲۶۹ مورد متخلف و یک هزار و ۹۶۵ مورد غیر متخلف شناخته شده اند.
عبدالرضا پیروی منش افزود: در این مدت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگیهای خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده اند.
وی همچنین سامانه ۱۲۴ دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان را شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/ف