مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی از اجرای طرح تلاوت نور در زندان های استان خبر داد.

حجت الاسلام سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:طرح تلاوت نور در ندامتگاه های استان برگزار می شود.

وی افزود: 12 کانون فرهنگی در ندامتگاه های استان فعال است که طرح تلاوت نور در آن اجرایی می شود.

حجت الاسلام سبزه کار گفت:چنین افراد غافلی که مرتکب جرمی شده اند و به سبب آن باید مدتی را در زندان ها به سر برند به خاطر دور بودن از قرآن است و این تلاوت قرآن در ندامتگاه ها قطعا مسیر زندگی چنین افرادی را عوض می کند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی هدف از این طرح را ترویچ قرآن خوانی و نورانیت آن عنوان کرد و افزود: در تمام مساجدی که نماز جماعت در آن اقامه شود ،تلاوت یک صفحه از قرآن اجرایی می شود.

وی اظهار کرد:در این مساجد و حتی خوابگاه های دانشجویی ،ادارات و آپارتمان هایی که در آن نماز جماعت اقامه می شود، پس از نماز صبح و عصر یک صفحه قرآن تلاوت می شود.

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه مخاطبین این طرح عموم مردم هستند، بیان کرد: هر ساله در پایان هر ختم قرآن یک اختتامیه برگزار می شود و از مجریان و خادمان تلاوت نور تقدیر می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: بر اساس اولویت بندی امسال حدود 2 هزار جلد قرآن و مفاتیح به مساجد روستاها و شهرها در سراسر استان به صورت رایگان اهداء می شود.

انتهای پیام/غ


اهداء ۲ هزار جلد قرآن و مفاتیح در مساجد استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.