مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: قطعات راه آهن استان حد فاصل نهبندان، سربیشه و بیرجند مانند قطعات مسیر بیرجند - یونسی فعال شده است.

مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به بازدید از قطعات راه آهن استان حد فاصل سربیشه تا نهبندان که به همراه نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: با پیگیری از سمت وزارت راه و شهرسازی و مسئولان خراسان جنوبی در زمان حاضر تمامی قطعات راه آهن در حوزه استحفاظی استان فعال است.

او افزود: از مجموع ۵۵۰ کیلومتر راه آهنی که از یونسی (خراسان رضوی) تا انتهای حوزه استحفاظی داریم و ۴۳۳ کیلومتر در استان  واقع شده، همه قطعات آن امروز فعال است.

مودی با اشاره به اینکه تأمین مالی طرح انجام شده است بیان کرد: همه کارگاه‌ها پیش پرداخت‌ها را دریافت کرده‌اند و صورت وضعیت هایشان تأمین مالی شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: حد فاصل نهبندان، سربیشه و بیرجند مثل قطعات بیرجند - یونسی فعال شده و بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در کارگاه‌ها مستقر شده که عملیات اجرایی را پیش می‌برند.

او اظهار کرد: در این بازدید مشاهده شد که وضعیت اجرایی از برنامه زمان بندی جلوتر است و پیمانکاران هم پیمان شده‌اند در مدت زمان بندی که به آنها ابلاغ شده کار را تحویل دهند.

مودی اظهار کرد: با توجه به روند اجرایی طرح، امیدواریم در مدت زمان مشخص شده این قطعات همزمان با سایر قطعات بیرجند - یونسی تحویل داده شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.