مدیراموراستانهای باشگاه خبرنگاران جوان کشورگفت: بر اساس تصمیم سازمان صدا وسیما، از میان مراکز 32 گانه باشگاه خبرنگاران جوان کشور، ساختار سازمانی 5 مرکز به عنوان مراکز برتر، از مسولیت به مدیریت ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،  حمید حاجی نژاددرنشست شورای مدیران شبکه دنا این مراکز را شامل خوزستان،مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان و یزد عنوان کرد وگفت:ساختار سازمانی سایر مراکز نیز بصورت تدریجی و براساس عملکرد آنها در دراز مدت تغییر می کند.
 یوسف افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با تبریک این رخداد مهم به اهالی رسانه بویژه فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی استان به عملکرد موفق باشگاه خبرنگاران جوان استان اشاره کرد وافزود:قرار گرفتن این واحد خبری در میان مراکز برتر و درخشش در جشنواره های تولیدات مراکز در سنندج و شهرکرد و همچنین جشنواره ملی ایثار و شهادت به ترتیب برای گزارشهای همه آمدیم ،نامه سرگشاده یک بلوط و شهاب دنا تنها بخشی از این موفقیتهاست.
کورش پسند مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تشریح عملکرد این مجموعه خبری طی 3 سال ونیم گذشته گفت:طی این مدت حدود 200 گزارش تولیدی خاص ومتفاوت در زمینه های مختلف در باشگاه خبرنگاران جوان استان تهیه و در شبکه های سراسری پخش شده است.
در پایان این نشست از سوی مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد ، کورش پسند به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان معرفی شد.

انتهای پیام/غ

تغییر ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.