غضنفری گفت:مساله کارت‌های بازرگانی به اتاق بازرگانی ارتباط دارد و این نهاد باید نظارت را بر روی کارت‌های بازرگانی صوری داشته باشد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در استان قم گفت: اقبال متقاضیان به دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به دلیل بالا بودن سود بانکی این تسهیلات نسبت به تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی پایین است، اما امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های صنعت و گردشگری و جهاد کشاورزی استان قم در سال جاری وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم اضافه کرد: مدیران بخش گردشگری استان باید تا دو هفته آینده عملکرد مناسبی را در زمینه جذب تسهیلات برای طرح‌های گردشگری استان در قالب طرح رونق تولید داشته باشد و گرنه اختیار این مدیران در زمینه جذب تسهیلات گرفته و به دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قم واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در قبال بانک‌ها منفعلانه عمل نکنند، بلکه باید این دستگاه‌ها پیگیری‌های لازم را انجام بدهند.

غضنفری با اشاره به روند مبارزه با احتکار استان قم عنوان کرد: باید این مبارزه با لحاظ شرایط تولیدکنندگان باشد و مشخص شود که دلیل تخلفات این چنینی چه بوده است و با لحاظ آن برخوردها صورت بگیرد تا حیثیت تولیدکنندگان خدشه دار نشود.

وی یادآورشد: مساله کارت‌های بازرگانی به اتاق بازرگانی ارتباط دارد و این نهاد باید نظارت را بر روی کارت‌های بازرگانی صوری داشته باشد.

انتهای پیام/ح

امکان جذب ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار