رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي رزن از پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهيلات اشتغال در رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ایوب سلطانی، رئيس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي شهرستان رزن به پرداخت بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی دراین شهرستان در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: این میزان تسهیلات در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و خدمات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای 600 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، گفت: سهمیه اشتغال توسعه روستایی این شهرستان در سال جاری 14 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن افزود: تا به امروز بیش از 15 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سلطانی ادامه داد: همچنین 17 میلیارد و 400 میلیون تومان در حوزه تسهیلات توسعه روستایی در شهرستان رزن عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره اینکه شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات توسعه روستایی مقام سوم استان را دارد، اظهار کرد: بیش از 121 درصد تسهیلات اشتغال در شهرستان رزن عقد قرارداد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن پرداخت تسهیلات فراگیر را از دیگر برنامه‌های اشتغال عنوان کرد و گفت: بیش از 5 میلیارد و 587 میلیون تومان تسهیلات  اشتغال فراگیر در شهرستان رزن پرداخت شده است.

سلطانی با بیان اینکه سهمیه مشاغل خانگی شهرستان رزن یک میلیارد و 620 میلیون تومان است اظهار کرد: بیش از 192 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 47 درصد از سهمیه اشتغال شهرستان رزن در سامانه رصد به ثبت رسیده است و گفت: از سهمیه یک‌هزار و 930 نفری امسال شهرستان رزن، 912 نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

انتهای پیام/ب

پرداخت بیش از 17میلیارد تسهیلات توسعه روستایی در رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.