فرماندار شهرستان ماکو گفت:دولت تدبیر و امید نسبت به رفع مشکل اشتغال و بیکاری جوانان در جامعه اهتمام جدی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در  جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستانهای منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نسبت به رفع مشکل اشتغال و بیکاری جوانان در جامعه اهتمام جدی دارد گفت: دولت به منظور ایجاد اشتغال پایدار و مولد تسهیلات بسیار خوبی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با همکاری و هماهنگی بانک‌های عامل می‌توانند در تحقق این امر مهم دولت را یاری نموده و گامی اساسی در زمینه اشتغال و تولید برداری بردارند افزود: منطقه آزاد ماکو به لحاظ ظرفیت‌ها و امتیازاتی که دارد می‌تواند در جذب تسهیلات اشتغالزایی به نحو احسن عمل نموده و با ایجاد واحد‌های تولیدی به رشد اقتصادی کشور کمک بسزایی نماید.

فرماندار ماکو با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی که نتوانستند در جذب اعتبارات اشتغالزایی در حد انتظار عمل نمایند گفت: این اعتبارات متعلق به مردم است و دولت در صدد آن است با اختصاص آن به جوانان و افراد جویای کار به شتاب چرخه اقتصادی کشور کمک نماید.

آخوندزاده مدیر صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نداریم گفت: با نظارت و سازوکار‌های موجود تمام تسهیلات پرداختی منجر به اشتغال جوانان شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان در صلاحیت کارگروه شهرستانی، از ۲۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان در کارگروه استانی و پیش از آن در کارگروه ملی قابل تصویب و پرداخت است.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در ماکو

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.