سرتیپی از برداشته شدن همه محدودیت‌ها در پذیرش امریه سربازی دانش آموختگان این دانشگاه تا اول اسفند ۱۳۹۷ خبر داد.

سقف پذیرش امریه خدمت دانش آموختگان صدا و سیما برداشته شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود سرتیپی مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما افزود: بر اساس تفاهم نامه سازمان صدا و سیما و ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت پذیرش امریه خدمت سربازی در سازمان صدا و سیما به طوری قابل توجه افزایش پیدا کرده است. بر همین اساس به تمام درخواست‌های دانشگاه صدا و سیما با موضوع امریه‌های دانشجویی که تا پیش از یکم اسفند سال جاری اعلام شود پاسخ مثبت داده خواهد شد.

وی که در حاشیه جلسه با ریاست و معاونین محترم دانشگاه صدا و سیما سخن می‌گفت، تصریح کرد: صدور امریه خدمت برای دانشجویان دانشگاه تا زمانی که رسانه ملی در مشاغل سازمانی خود، نیاز به نیروی انسانی داشته باشد، ادامه خواهد داشت و این امریه تنها به رشته‌های فنی محدود نشده و تمام رشته‌های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما را شامل خواهد شد.

سرتیپی با اظهار خرسندی از جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما در سازمان گفت: طی 2 سال گذشته و با مصوبه شورای عالی منابع انسانی بحث کمیته‌های تخصصی نه تنها جدی گرفته شد بلکه به نوعی به ابزار سنجش کیفیت مهارت و معیار تشخیص سطح علمی افراد تبدیل شده است.

مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما ادامه داد: خوشبختانه دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما نسبت به دیگر دانشگاه‌ها، توانسته اند بالاترین درصد و تعداد قبولی را از این کمیته‌های تخصصی داشته باشند. این امر نشان از سطح بالای دانش و مهارت دانشجویان و بالطبع ممتاز بودن جایگاه علمی دانشگاه صدا و سیما دارد.

سرتیپی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر مشکل جذب برخی دانشجویان به واسطه بیشتر شدن سنوات و ترم های تحصیلی گفت: سعی ما بر این است که مشکل جذب دانشجویانی که با افزایش سنوات و ترم مواجه می شوند را حتی المقدور مرتفع کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل دوسویه بین دانشگاه صدا و سیما و حوزه منابع انسانی سازمان، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تربیت، آموزش و جذب نیروهای موثر و مورد نیاز سازمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار