مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت:قرار است بازی «نبرد تدمر» با مشخص‌شده منابع مالی، تکمیل شود و به‌صورت گسترده در فضای مجازی این بازی و سایت‌های اینترنتی منتشر شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح‌الله شاه‌نظری مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هفتم تا دهم آذرماه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم نرم‌افزار استان اصفهان (بهنام رضایی، سید رسول قوامی و رضا شعبانی) در این مسابقات حائز رتبه سوم در بین 32 تیم شد.

مدیر مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: «نبرد تدمر» یک بازی استراتژیک با موضوع جنگ با داعش و جلوگیری از محاصره این گروهک تروریستی بر شهر تدمر سوریه است که به‌صورت زیبا با جلوه‌های بصری خاصی طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه این بازی مورد تشویق داوران این مسابقات قرار گرفت، افزود: بازی «نبرد تدمر» تحت عنوان یک داستان با سناریویی خاص طراحی‌شده، طراحی این بازی برای داوران جالب بود.

سرپرست تیم اصفهان در مسابقات ادامه داد: از هوش مصنوعی در این بازی بهره برده شده و قرار است بازی «نبرد تدمر» با مشخص‌شده منابع مالی، تکمیل شود و به‌صورت گسترده در فضای مجازی این بازی و سایت‌های اینترنتی منتشر شود.

وی تصریح کرد: ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این بازی قابلیت اجرا در سیستم رایانه‌ای (PC exe) و اندروید (apk) است که کاربرهای بیشتری را بتوانند از این بازی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م 

کسب رتبه سوم، ارمغان «نبرد تدمر» برای اصفهانی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار