مدیرکل پیشگیری های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: زنان در کارآفرینی و سلامت اقتصاد جامعه نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ویدا آزاد، مدیرکل پیشگیری های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی امروز در کارگاه هم اندیشی و آموزشی پیشگیری از تخلفات اقتصادی در استانداری اردبیل هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بانوان با مدیریت اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: آشنایی با فرآیند نظام خرید هوشمندانه، نقش زنان در کارآفرینی و سلامت اقتصاد از موضوعات مطرح شده در این کارگاه می باشد.

وی به نقش مهم زنان در افزایش قدرت اقتصادی خانوار اشاره کرد و افزود: در همین راستا دوره های مختلفی را با عنوان آموزش طرح نظام خرید اقتصادی کالا به بانوان سازمان ها و نهادهای استان اردبیل ارائه خواهیم کرد.

مدیرکل پیشگیری های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی کارشناسان اقتصادی در خصوص چگونگی ایجاد مشاغل خانگی و تشکیل صندوق های خرد به ارائه اصول خواهند پرداخت.

آزاد از ارائه روش های تشخیص چگونگی خرید سالم و ارگانیک توسط کارشناسان کشاورزی نیز خبر داد و گفت: با توجه به اقلیم متناسب هر منطقه محصولات مفید و ارگانیک به بانوان معرفی و به برخی از خواص آنها در درمان و به کارگیری اشاره خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از تخلفات اقتصادی در اردبیل

 

برچسب ها: کارآفرینی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.