مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت : در هشت‌ماهه امسال این نهاد برای حمایت از2 هزار و ۸۷۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه بیش از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هزینه کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه فقر غذایی در کودکان نیازمند می‌تواند در آینده مشکلات زیادی برای آن‌ها ایجاد کند ،گفت : مبارزه این نهاد با سو تغذیه کودکان با مشارکت وزارت بهداشت به شکل ویژه از سال ۸۴ آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال ادامه دارد.

وی بابیان اینکه دو هزار و۸۷۰ کودک دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ از خدمات این طرح بهره‌مند شدند ، گفت : افزون بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در قالب ۱۴ هزار و ۸۹۱ سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان افزود : هزینه هر سبد غذایی به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.

متین پور تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را دو هزار و ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه طرح هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران درزمینه حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه ایجادشده است ، گفت : مردم عزیز اصفهان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir  و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان ، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

انتهای پیام/م

تشریح خدمات کمیته امداد اصفهان برای مقابله با سوءتغذیه کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
به جای دادن جهیزیه و چشم رو هم چشمی به این بچه ها برسن ،هر دختری ازدواج میکند وظیفه ی شوهرش هست که این وسایل جهیزیه را تهیه بکند
پیامبر به حضرت علی فرمودند وسیله ی رزم را بفروش و وسایل زندگیتان را تهیه بکن و امام همین کار را انجام دادند.
پس آینده ی کشور ما به این بچه ها بستگی دارد نه به جهیزیه