معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت:بردسکن ۴۰۰ فرزند بیکار دارد که از این تعداد ۱۸ فرزند شهید و ۳۸۲ فرزند جانباز هستند و با همت مسئولان می‌تواند حل شود.

۴۰۰ فرزند ایثارگر بردسکنی بیکار هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران بردسکن با گرامیداشت یاد شهدا گفت: آمار بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان در  بردسکن نگران کننده است.

وی با بیان آمار بیکاری فرزندان ایثارگر این شهرستان تصریح کرد:بردسکن ۴۰۰ فرزند جویای کار دارد که از این تعداد ۱۸ فرزند شهید به شمار می‌روند که الویت جذب با فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد است.

معاون تعاون بنیاد شهیدو امورایثارگران خراسان رضوی گفت: این شهرستان با وجود دو معدن بزرگ می‌تواند برای جذب نیرو‌های خود، از توانمندی فرزندان ایثارگران بهره گیرد.

خدیوی افزود: از آنجایی که در وضعیت اقتصادی خاصی به سر می‌بریم، استفاده از وام‌های خود اشتغالی، در واقع مطلوب همه متقاضیان نیست و جذب در بخش خصوصی وابسته به ادارات، کارخانجات و مراکز تولیدی نیز با توجه به بسته تشویقی بنیاد مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ماده ۳۰ و ۳۱ قانون جامع تصریح کرد:قوانین بسته تشویقی را برای شرکت‌ها و کارخانه ها فراهم آورده تا بستر‌های جذب فرزندان ایثارگر مهیا شود.

معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر در راستای جذب ایثارگران نیاز به مهارت و یا آموزش خاصی باشد، این بنیاد آمادگی دارد تا هزینه‌های مورد نیاز را پرداخت کند.
 

انتهای پیام//آ.ح


جذب فرزندان جویای کار ایثارگران بردسکن با همت مسئولین

برچسب ها: اشتغال ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار