رئیس اداره شاهد و امورایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:در خراسان رضوی بیش از ۳۰ هزار نفر در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ایرج سعادتمند رئیس اداره شاهد و امورایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: درحال حاضر توسعه مدارس شاهد در کشور ممنوع شده است و ارتقاء تمام ساحتی اولویت کاری در مدارس شاهد است.

وی فعالیت‌های انجام شده در مدارس شاهد شهرستان بردسکن را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در این مدارس بیشتر از انتظار ما بود که با همت و پشتکار مدیران و معلمین مدارس انجام شد و حقیقتا فعالیت‌های بسیار گسترده و رو به پیشرفت در حوزه فرهنگی، آموزشی به ویژه شهید پژوهی و برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهرستان اجرا شده است.

رئیس اداره شاهد و امورایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی ارتقاء را هدف اصلی در مدارس شاهد بیان کرد و گفت: شهریه‌ها براساس تصمیم ستاد مرکزی از دانش آموزان گرفته می‌شود و در مناطقی همچون بردسکن که شرایط اقتصادی خوبی ندارد در گرفتن شهریه‌ها ملاحظه می‌شود.

سعادتمند با بیان اینکه مربیان در مدارس نقش تربیتی و آموزشی دارند ادامه داد: تثبیت این امر باید در خانواده‌ها انجام شود که می‌طلبد والدین دراین حوزه بیشتر اهتمام ورزند.

وی به اجرای برخی از طرح‌های اداره شاهد و امورایثارگران خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اداره شاهد و امور ایثارگران خراسان رضوی تمامی برنامه‌های ابلاغی حوزه وزارت خانه را اجرایی کرده است و علاوه بر آن طرح‌های دیگری نیز در حوزه شهید پژوهی و شاهد پژوهی و دیگر فعالیت‌های هنری در سطح مدارس شاهد استان را به مرحله اجرا در آورده است.
 
 رئیس اداره شاهد و امورایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری جلسات ستاد شاهد را تبیین نقشه راه برای مربیان و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات ارکان آموزش و پرورش در ارتقاء حوزه‌های مختلف در مدارس شاهد است.

انتهای پیام//آ. ح
 

ارتقاء حوزه های مختلف در مدارس شاهد، الویت قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.