معاون عمرانی فرماندار کاشمرگفت: برای تخریب و بازسازی ۲۴ مدرسه فرسوده در کاشمر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بازسازی مدارس فرسوده کاشمر نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی برامکی معاون عمرانی فرماندار کاشمر گفت: ۲۴ مدرسه در کاشمر فرسوده هستند و این تعداد باید کاملا تخریب شده و بازسازی شوند.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مدارس کاشمر مقاوم سازی شده‌اند؛ اگر هر کدام از این ۲۴ مدرسه فرسوده هزار متر مربع زیربنا داشته باشند با در نظر گرفتن ملاحظات دیگر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه بازسازی آن‌ها می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری کاشمر افزود: با این میزان اعتبارات دولتی که ابلاغ می‌شود عملا تخریب و بازسازی این تعداد مدرسه امکان پذیر نیست و با اعتبارات موجود نمی‌توان کار خاصی انجام داد، اما می‌توان برخی از نواقص جزئی را رفع نمود.
 
وی ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن منطقه وجود اورژانس هوایی در کاشمر ضروری است؛ هرچند با اعتبارات دولتی فرودگاهی در این منطقه راه‌اندازی نخواهد شد، اما می‌توان از فرودگاه بخش خصوصی موجود در منطقه استفاده بهتری کرد.

برامکی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی درخواست اورژانس هوایی و اتوبوس امدادی داده شد، هنوز در امداد رسانی ضعف‌های بسیاری داریم و اقدامات لازم صورت نگرفته است.

انتهای پیام//آ. ف
 

بیش از ۷۰ درصد مدارس کاشمر مقاوم سازی شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.