معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره ضمن خدمت آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی با رویکرد آسیب شناسی جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نصرالله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این دوره برای 30 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل و به مدت ۳ روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف این دوره ارتقای سطح علمی و فرهنگی کارکنان جمعیت هلال احمر در خصوص آسیب شناسی جوانان است، تصریح کرد: آسیب شناسی فرهنگی، آسیب شناسی اجتماعی، نظریات جامع شناختی آسیب شناسی، آسیب شناسی اجتماعی و فرهنگی جوانان و نوجوانان از جمله سرفصل های این دوره می باشد.

باقری با بیان اینکه آسیب های متعددی در کمین نوجوانان و جوانان است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات بهتر باید بتواند این آسیب ها را شناسایی کرده و برای کاهش آسیب های احتمالی برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام دهد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه روش های سنتی برای ممانعت از آسیب های اجتماعی و فرهنگی دیگر پاسخگو نیست، افزود: باید افرادی که در این حوزه کار می کنند با روش های نوین برای پیشگیری و کاهش این آسیب های آشنا شوند تا با ارتقای مهارت های خود، راندمان کاریشان را افزایش دهند.

وی گفت: برای افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم، دوره های مختلف ضمن خدمت برگزار می کنیم تا با آخرین روش های روز جهان خدمات دهی کنیم.

انتهای پیام/ع

آسیب شناسی جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.