مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل از فعالیت بیش از ۵۰۰ دفتر انجمن اسلامی دانش آموزی در مدارس استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن امینی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل افزود: در بیش از ۵۰۰ مدرسه استان اردبیل دفتر انجمن اسلامی در حال فعالیت هستند که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: این نهاد در طول ۴۰ سال فعالیت خود در استان اردبیل،هم اکنون تمام شهرستانها را تحت پوشش قرار داده است و در اکثر مدارس متوسطه ی اول و دوم استان به فعالیت خود ادامه می دهد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل افزود: هدف این اتحادیه زبده پروری و زبده شناسی و نیز عمده فعالیت این نهاد در زمینه های فرهنگی، تربیتی و اعتقادی می باشد و با توجه به هجمه ی فرهنگی و جنگ نرم از طرف دشمنان قسم خورده انقلاب،دانش آموزان این تشکل را به عنوان پیشگامان جنگ نرم نقش مهمی دارند.

امینی افتخار این اتحادیه را به نظارت نماینده مقام معظم رهبری در این انجمن و متعلق بودن ۸۰ درصد دانش آموزان شهید به این اتحادیه دانست و خاطر نشان کرد که اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان یک بازوی توانمند برای آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی ادامه داد: رسالت ما نهادینه کردن فرهنگ مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف است و ما پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری هستیم تا چهار محور فعالیت ترسیم شده در این مسیر را که جنبش نرم افزاری، عدالت خواهی، نهضت خدمت رسانی و همبستگی ملی و مشارکت عمومی است را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/ح

افزایش 40 درصدی دفتر انجمن اسلامی در مدارس اردبیل

برچسب ها: انجمن اسلامی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.