مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

۱۰۰۰ تن گوشت منجمد وارد خراسان رضوی می‌شود/توزیع گوشت منجمد به منظور جلوگیری از افزایش قیمت در خراسان رضوی

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:از امروز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ۱۵۰ تن گوشت منجمد در خراسان رضوی توزیع شد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رسولیان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز و سفید در استان، گفت: برای توزیع گوشت مرغ منجمد نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن این موضوع عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به زودی هزار تن گوشت منجمد وارد استان می‌شود که با محوریت تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره و اولویت حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی همچنین از توزیع گوشت گرم از امروز در سطح استان خبر داد و گفت: موضوع واردات گوشت و دام زنده از قزاقستان، استرالیا و کشور‌های دارای مزیت، دنبال می‌شود.

رسولیان با بیان این که برخی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها برای واردات گوشت اعلام آمادگی کرده اند؛ افزود: از ورود بخش خصوصی به این حوزه حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: برای واردات برنج پاکستانی و لاستیک خودرو نیز از بخش خصوصی حمایت کرده و پیگیری‌های لازم برای تخصیص ارز به آن‌ها، صورت می‌گیرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون داران استان توزیع شده و هم اکنون نیز هزار حلقه دیگر وارد استان شده است.

با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد تنظیم بازار استان خراسان رضوی برگزار شد.
 
انتهای پیام//آ. ح
 

از ورود بخش خصوصی به واردات گوشت حمایت می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.