یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت حضرت عبدالعظیم (ع) است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفت: حضرت عبدالعظیم بین سادات و امام زادگان دارای عظمت فوق العاده‌ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست.

یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت حضرت عبدالعظیم (ع) استبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حضرت آیت الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان عظمت حضرت عبدالعظیم (ع) گفتند: یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت (ع) حضرت عبدالعظیم (ع) است.

معظم له بیان داشتند: حضرت عبدالعظیم بین سادات و امام زادگان دارای عظمت فوق العاده‌ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست، از این رو ما افتخار میکنیم که شما خادمان این حرم مطهر اینجا حضور یافته اید.

ایشان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم، اظهار داشتند:این برنامه‌ها در واقع احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و دارای عظمتی بالاست و این امور موجب خشنودی حضرت ولیعصر روحی و ارواحنا له الفداء میگردد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی افزودند: مقام و منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) بسیار بالا‌تر از آن است که ما در مورد ایشان سخنی بگوییم.

ایشان با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم (ع)، گفتند:با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم (ع) تألیف شده، بایدجنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم (ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی گردد.

معظم له بیان داشتند: خادمین حضرت عبدالعظیم به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به محضر این مرجع عالیقدر شیعه اهدا گردید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اهل بیت ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار