تولیت آستان قدس رضوی در دومین کنگره قلب ایران و اروپا گفت: ما قصد داریم شهر مقدس مشهد به قطب سلامت منطقه تبدیل شود و به ارائه خدمات برتر به زائران بپردازد.

برگزاری کنگره قلب می تواند به سلامت در جامعه منجر شود /افرادی که در این زمینه تخصص دارند تلاش کنند تا شاهد کاهش این بیماریها باشیم
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در کنگره قلب و عروق ایران و اروپا که در بیمارستان رضوی مشهد در حال برگزاری است گفت: اگر ما امروز شاهد بیماری‌های قلبی هستیم باید به دنبال آسیب‌ها و علل این بیماری‌ها باشیم، افرادی که در این زمینه تخصص دارند تلاش کنند تا شاهد کاهش این بیماری ها در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: آمار‌هایی که در این زمینه ها داده می شود بسیار تهدید کننده است و نشانه خوبی نیست و همه نشان دهنده افزایش بیماری‌های قلب و عروق است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ضرورت آغاز جراحی و اقدامات پیشگیرانه و هرگونه اقداماتی که باعث کاهش این مشکلات شود و تبادل تجربیات  پیشنهادات ما برای کاهش بیماری‌های قلب و عروق است.

رئیسی افزود:بیمارستان رضوی از چهره‌های برجسته‌ای در حوزه های علمی برخوردار است و پیشنهاد دادیم که مرجعیت علمی برای مشهدالرضا در حوزه پزشکی داشته باشیم.
 
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: ما قصد داریم شهر مقدس مشهد به قطب سلامت منطقه تبدیل شود و به ارائه خدمات برتر به زائران بپردازد.

وی تصریح کرد: پیگیری مسئولان در رابطه با اینکه مشهد به عنوان قطب سلامت تبدیل شود دست نیافتنی نیست و مشهد می‌تواند از آخرین اطلاعات علمی برخوردار شود و خدماتش را به زائرین و مجاورین ارائه دهد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:ما باید با ارتقا سطح علمی ، رسیدن به جایگاه های برتر علمی و برخورداری از علوم دانش بنیان و توسعه مراکز تامین کننده ، زمینه سلامت و بهداشت شهروندان مشهدی را فراهم کنیم ؛ زیرا توجه به مردم به ویژه نیازمندان و حفظ سلامت مردم جامعه ، امام رضا(ع) را نیز شاد خواهد کرد.
 
انتهای پیام // آ .ح
 

پیشنهاد دادیم که مرجعیت علمی برای مشهدالرضا در حوزه پزشکی داشته باشیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.