هدف بیمارستان رضوی خدمات‌رسانی است نه درآمدزایی/ امیدواریم در سال های آینده با بهره‌برداری از امکانات جدید با مشکلات کمتری مواجه شویممدیرعامل بیمارستان رضوی گفت:بیمارستان رضوی برخلاف سایر بیمارستان‌های خصوصی به دنبال درآمدزایی نبوده بلکه هدف آن خدمت‌رسانی است.
 
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا سعیدی مدیرعامل بیمارستان رضوی صبح امروز در افتتاح دومین کنگره قلب ایران و اروپا با بیان اینکه از ابتدای تأسیس بیمارستان رضوی ۲۶۰ همایش، کارگاه و سمینار علمی برگزار شده که از این تعداد ۱۰۰ همایش بین‌المللی بوده است گفت: با توجه به اهمیت بحث سلامت، راه اندازی بنیاد سلامت و معاونت علمی توسط آستان قدس رضوی اقدام بزرگی در حوزه علم و فناوری و سلامت است که با درایت تولیت آستان قدس رضوی محقق شد.

وی تصریح کرد:امیدواریم در سال‌های آینده با بهره‌برداری از سالن همایش جدید و اتاق‌های عمل پیشرفته در برگزاری همایش‌ها با مشکلات کمتری مواجه شویم و همایش‌های بهتر و بیشتری برگزار کنیم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با بیان اینکه بیمارستان رضوی برخلاف سایر بیمارستان‌های خصوصی به دنبال درآمدزایی نیست بلکه هدف آن خدمت‌رسانی است گفت: با راه‌اندازی واحد خیران و موقوفات سلامت در دو سال اخیر بیش از ۴ میلیارد تومان از محل موقوفات سلامت و مساعدت پزشکان بیمارستان رضوی و نیز مسئولان بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی به محرومان و بیماران نیازمند کمک شده که امسال نیز این روند ادامه دارد.

سعیدی افزود: هیچ مرکز درمانی خصوصی دارای واحد مددکاری نبوده، اما با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان رضوی بیماران محروم و نیازمند تحت پوشش خدمات انحصاری این بیمارستان قرار گرفته‌اند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

کنگره بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد مقدس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.