مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان گفت: ۱۷۲ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای این شهرستان شناسایی شدند.

کشف انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد الوندی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان به وجود انشعبات غیر مجاز آب در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب کشف ۱۷۲ مورد انشعاب غیرمجاز در ۸ ماهه سال جاری عملیاتی شد که از این تعداد تاکنون ۸۰ مورد تبدیل به مجاز شده است.

وی با بیان اینکه در ۸ ماهه سال جاری تعمیر و تجهیز الکترو پمپ و همچنین بازسازی موتور خانه و حوضچه های سرچاه در ۱۳ روستا به منظور ارتقاء عملکرد آب رسانی و جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار قرار گرفت، گفت: در این رابطه عملیات اجرایی در بازه زمانی تعریف شده امکان پذیر شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با بیان اینکه بهسازی و لایروبی ۲ دهنه چشمه، یک رشته قنات و یک حلقه چاه نیز به منظور افزایش و بهبود کیفیت آبرسانی مورد توجه قرار گرفت؛ عنوان کرد: اجرای ۷۰ متر فنس چاه در روستای وردآورد علیا از دیگر اقدامات انجام شده است.

الوندی همچنین به اجرا و اصلاح ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر خطوط شبکه توزیع و انتقال آن به ۱۳ روستا به منظور اجرای مدیریت مصرف اشاره و اظهار کرد: تعمیر و رفع نشتی مخزن روستای کمانگران به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و ارتقاء کیفیت آب شرب عملیاتی شد.

انتهای پیام/ب

شناسایی 172 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار