مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۴ هزار دانش آموز خراسان جنوبی با اهمیت آب در نخستین جشنواره واژه "آب" آشنا شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مهربان، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: جشنواره ملی نخستین واژه "آب" همزمان با آموزش کلمه آب به دانش آموزان پایه اول در بیش از ۶۰ مدرسه ابتدایی در استان برگزار شد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشت.


وی هدف از این جشنواره را آموزش در خصوص مصرف بهینه آب از دوران کودکی، عنوان کرد و افزود: آموزش مصرف بهینه آب باید از دوران کودکی آغاز شود چرا که کودکان، هم تأثیرپذیر و هم تأثیرگذار، هستند.


مهربان آموزش چهره به چهره، چاپ کتاب "حیات آب" که شامل قصه چرخه آب و روش‌های صرفه جویی در مصرف آب به صورت تصویری و جذاب است و برگزاری دوره آموزشی مدیریت مصرف آب برای آموزگاران پایه اول مدارس را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در خصوص این جشنواره برگزار شده است.


مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته که همه ساله ادامه دارد، نسلی حافظ آب تربیت شود و با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی و مشکلات جدی در این حوزه، بتوانیم با مدیریت مصرف آب، اقدام جدی برای حفظ منابع آبی استان انجام دهیم.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/ب


مدیریت مصرف آب، اقدام جدی برای حفظ منابع آبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.