موافقت اصولی و انتخاب زمین برای کشتارگاه صنعتی آمل انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن مهدوی فر رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل با بیان اینکه کشتارگاه سنتی تا زمان انتخاب پیمانکار برای برطرف نمودن مشکلاتش فعالیت نخواهدکرد، گفت: طبق آخرین براورد کارشناسان برطرف نمون مشکلات کشتارگاه سنتی قریب به ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیاردتومان است.

وی با بیان اینکه کشتارگاه سنتی در مرحله اماده سازی اسناد مناقصه و تصویب شورا است، افزود: کشتارگاه صنعتی در مراحل اخذ مجوز هستیم.

مهدوی فر با بیان اینکه در حال اخذ مجوز حفرچاه کشتارگاه صنعتی از آب منطقه‌ای استان هستیم، گفت: پس از آن اقدامات مرتبط در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه قرار است شهرداری آمل کشتارگاه صنعتی را احداث کند هزینه کردن در کشتاگاه سنتی دیگر منطقی نیست، افزود: کشتارگاه سنتی تا زمان انتخاب پیمانکار و اخذ تاییدیه شهرداری، محیط زیست، بهداشت و دامپزشکی اجازه بهره برداری وجود ندارد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل گفت: در حال حاضر موافقت نامه اصولی کشتارگاه صنعتی در امل اخذ شده و زمین مشخص شده است.

انتهای پیام/ م

انتخاب زمین برای کشتارگاه صنعتی آمل

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار