مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۹۵ درصد بخش فیزیکی دانشکده پرستاری مهاباد به پایان رسیده است وتنها بخش محوطه سازی و انشعابات آب و برق و گاز آن باقی مانده است.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه مجوز فعالیت این دانشکده از سال ۹۵ پیگیری شد و امسال اخذ شد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این دانشکده در دو طبقه و با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۷ مترمربع احداث شده که شامل بخش هایی، چون سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، بوفه، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تاتر است.

وی افزود: دانشکده پرستاری و مجتمع آموزش عالی سلامت یک مرکز آکادمیک که شامل اعضای هیات علمی و دانشجویان و در برگیرنده تمامی رشته‌های کاردانی و کارشناسی مجموعه پزشکی می‌باشد که این نیرو‌ها بر اساس نیاز منطقه و استان تربیت می‌شوند و مدرک آن نیز توسط وزارت علوم صادر می‌شود.

شایان ذکر است کار احداث این دانشگاه از سال ۶۶ به نام دانشکده پیراپزشکی کلید خورد و حدود ۲۶ سال این پروژه راکد مانده بود شروع به کار مجدد این پروژه از خردادماه ۹۲ به نام دانشکده ادبیات و علوم انسانی توسط دانشگاه ارومیه آغاز گردید. با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولین استانی و شهرستانی به مجتمع آموزش عالی سلامت و دانشکده پرستاری تغییر کاربری و تغییر نام یافت.

انتهای پیام / س خ

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دانشکده پرستاری مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.