چهارمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» با هدف استفاده از ظرفیت های کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: این جشنواره امسال در سه محور اصلی طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه و نرم‌ افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و اسباب‌ بازی و انیمیشن و یک بخش ویژه برگزار می شود.

وی افزود: این محورها در حوزه‌های آموزش مهارت‌‌های اجتماعی پایه به کودکان، آسیب‌‌ها و جرایم فضای مجازی، جرایم اقتصادی و امور حقوقی خواهد بود که پیش رویداد این جشنواره اول دی سال جاری و رویداد اصلی دهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

اعظمی اضافه کرد: علاقه‌مندان و ایده پردازان تا بیستم دی ماه فرصت دارند با ثبت نام در سایت www.festivalidea.ir در دو  بخش دانش آموزی و آزاد شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره، سه تیم در بخش آزاد و یک تیم در بخش دانش‌آموزی برگزیده خواهند شد و فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت اجتماعی قوه قضاییه را خواهند داشت.

اعظمی در پایان گفت: جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: جوانان ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.