۲ واحد مسکونی در سوادکوه صاحبانش تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد خمسیه فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه شمالی با بیان اینکه ۲ واحد مسکونی در سوادکوه صاحبانش تحویل داده شد، گفت: هدف سپاه وبسیج دراستای اهداف انقلاب اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی است.

وی افزود: این خانه‌های مهربانی با همکاری گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه شمالی در مساحت ۵۵ متر مربع و با هزینه ۸۲ میلیون تومان احداث وتکمیل شده به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران نیز در حاشیه این افتتاحیه نیز با بیان اینکه پارسال بسیج سازندگی ۵۰۰ واحد مسکونی را در استان ساخته و تحویل محرومان شده بود، گفت::  امسال ۷۴۰ واحد در دست ساخت است که تا پایان سال تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در راستای اقدام جهادی برای رفع محرومیت در دو سال گذشته ۴۰۰ خانه برای محرومان ساخته و به آن‌ها تحویل داده است.

۷۵۰  گروه جهادی برای اقدامات جهادی با بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ طبق تفاهم نامه‌ای که بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران برای ساخت واحد‌های ۵۰ متری مددجویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته است، ۵۵ میلیون تومان نیاز است که ۳۰ میلیون تومان آن را کمیته امداد و بقیه آن از طریق کمک‌های خیران و گروه‌های جهادی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ م

تحویل ۲ خانه به محرومان در سوادکوه

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.