در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۱۵، چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، لیورپول پیروز و چلسی شکست خورد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23 و 15 دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، لیورپول پیروز شد اما چلسی شکست خورد.

تیم لیورپول  مهمان برنلی بود که موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود عبور کند.جک کورک در دقیقه 59 گل نخست بازی را برای میزبان به ثمر رساند اما لک لک ها با گلهای دقایق 62 جیمز میلنر ، 69 روبرتو فیرمینو  و 92 ژردان شکیری کامبک زدند و سه بر یک حریف را شکست دادند.

شاگردان کلوپ با این برد 39 امتیازی شدند و همچنان با دو امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی صدرنشین در تعقیب این تیم هستند. برنلی نیز با 9 امتیاز هجدهم است.

در دیگر بازی مهم، چلسی مهمان ولورهمپتون بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این مسابقه ابتدا لوفتوس چیک در دقیقه 18 گل نخست شیرهای لندن را به ثمر رساند اما تیم میزبان با گلهای رائول خیمنز 59 و دیوگو یوتا 63 کامبک زد و دومین شکست فصل شاگردان ساری را رقم زد.

چلسی با این شکست 31 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول لیگ جزیره سقوط کرد. گرگها نیز با 19 امتیاز دوازدهم هستند.

در دو مسابقه دیگر همزمان، فولام مقابل لسترسیتی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و اورتون نیز در خانه مقابل نیوکاسل همین نتیجه را کسب کرد.


بیشتر بخوانید:

لیورپول ۱ - اورتون صفر / رستگاری لک لک‌ها با تعویض طلایی کلوپ

سیتیزن ها توقف ناپذیر پیش می روند/پیروزی برایتون در غیاب جهانبخش

پیروزی پرگل سیتی و لیورپول در شب توقف یونایتد/تساوی برایتون در غیاب جهانبخش


انتهای پیام/

پیروزی لیورپول مقابل برنلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار