مراسم تکریم و معارفه استانداران مازندران اکنون در استانداری مازندران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران مازندران گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی باید کاری کنند تا مازندران به پیشرفت و توسعه واقعی برسد.

وی افزود: مازندران یک استان سیاسی است و باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

آیت الله طبرسی گفت: وحدت و انسجام دو اصل برای رسیدن به اهداف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ۲۲ استاندار برای تودیع و معارفه به اینجا آمدند، آنچه که ماندنی است خدمت به مردم است.

آیت الله طبرسی گفت: شرایط کشور ما به گونه‌ای است که انتظار برای انجام همه کار‌ها نیست.

وی افزود: برای مدیریت خوب و پیشرفت کشور همه مسئولان باید همکاری و تلاش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران از نظر راه‌ها مشکلات زیادی دارد، گفت: از آقای اسلامی وزیر راه می‌خواهیم که دست آقای حسین زادگان را برای سر و سامان دادن به جاده‌های مازندران بگیرد.

حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در مراسم تکریم و معارفه استاندار با بیان اینکه دستگاه قضایی برای حل مشکل استان کمک می‌کند، افزود: از مدیران تقاضا داریم با انسجام مشکلات استان را حل کنند.

وی گفت: اگر مشکلاتی داریم از سوی مدیران گذشته قصور شده است و دستگاه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی استان تعامل دارد قول می‌دهیم در راستای توسعه استان کمک کنیم.

امام جمعه قائمشهر در مراسم معارفه استاندار جدید نیز گفت: استاندار جدید باید همه استان را یکسان ببیند و برای همه مازندران برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: عمر مفید استانداری مازندران کوتاه است و این یکی از اشکالات استان است مدیریت تثبیت شده می‌تواند منشا خدمات بیشتر باشد.

آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید در مازندران +تصاویر

 

آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید در مازندران +تصاویر

 

آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید در مازندران +تصاویر

انتهای پیام/آ

برگزاری مراسم معارفه استاندار مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.