فعالیت ۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان فارس تعلیق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موید محسن‌نژاد معاون گردشگری استان فارس گفت: نحوه خدمات‌رسانی مطلوب تمامی مراکز اقامتی، سفره خانه‌های سنتی، مراکز پذیرایی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دیگر تاسیسات زیر مجموعه این اداره در دستور کار بازرسان در ۸ ماه امسال قرار داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ بازدید از تاسیسات گردشگری استان فارس انجام شده است که یک هزار و ۴۸۷ بازدید در شیراز و ۲ هزار و ۳۱۳ بازدید در دیگر شهرستان‌ها بوده است و به نسبت پارسال با تعداد ۲ هزار و ۶۳۴ بازدید، ۴۵ درصد رشد داشته است.

محسن نژاد ادامه داد: با افزایش بازدید‌های فنی و کارشناسی از زیرساخت‌های گردشگری در سال جاری نسبت به پارسال، میزان شکایت‌های دریافتی از این تاسیسات کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس رسیدگی به ۸۳ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۵ دفتر تعطیل، ۳ دفتر لغو مجوز و ۵ دفتر تعلیق شدند، همچنین اخطار‌های لازم جهت رفع مشکل به ۱۰ واحد پذیرایی و ۱۸ واحد اقامتی ارائه شد.

گفتنی است در حال حاضر استان فارس دارای ۴۷۵ واحد اقامتی- تفریحی شامل هتل، هتل آپارتمان، متل، مهمانپذیر، مجتمع گردشگری-رفاهی، بوم گردی، واحد پذیرایی بین راهی و ۲۲۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.
انتهای پیام/م

تعطیلی ۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار