پزشکیان گفت: اگر از جوانان حمایت کنیم می‌توانیم سری در سرها دربیاوریم و موفق باشیم، مدیران باید لحظه به لحظه دنبال جوانان باشند.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا که در جزیره کیش درحال برگزاری است اظهار کرد: دانشگاه‌های ما با بحران تولید دانشجو مواجه هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دانشگاه باید وارد عمل شود و مشکلات را برطرف کند؛ چرا جوانان با علم زیاد به کشورهای خارجی می‌روند؟ چه کسی باید به دانشجویان کمک کند؟

ما برای جوانان کاری نکرده‌ایم

وی با اشاره به مسئولان گفت: اگر در باور مسئولان ما برود که تمام هستی علم است دیگر جوانان ما به خارج نمی‌روند ما برای جوانان کاری نکردیم و آنهارا تحویل نمی‌گیریم.

پزشکیان ادامه داد: وقتی مدال طلا می آوریم چرا نباید حمایت کنیم؟ ما از کسانی حمایت می‌کنیم و فردی را تحویل می‌گیریم که به راحتی رنگ عوض می‌کند اما دانشمندان به راحتی سر خم نمی‌کنند.

وی با اشاره به آینده کشور گفت: اگر از جوانان حمایت کنیم می‌توانیم سری در سرها دربیاوریم و موفق باشیم، مدیران باید لحظه به لحظه دنبال جوانان باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره استفاده از جوانان اظهار کرد: مجلس و تمام دستگاه‌های دیگر باید تلاش کنند تا فضا درست شود و جوانان در کشور ماندگار شوند.

کیش برای پیشرفت باید نقشه راهبردی داشته باشد

پزشکیان درباره کیش اظهار کرد: این شهر نقشه راهبردی ندارد و اگر به دنبال رشد است باید دارای نقشه شود.

وی یادآوری کرد: باید از جوانان حمایت کرد تا بمانند، تقصیر ما است که آنها را تحویل نمی‌گیریم و باعث می‌شویم که به کشورهای خارجی بروند و فریب آنها را بخورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار