چانجیوچو گفت: ایران در زمینه ربات‌ها رشد بسیار خوبی داشته است و به کمک آن می‌تواند پیشرفت کند.

بهبود زندگی مردم در گرو بهره‌مندی از ربات‌ها/ فعالیت ایران در حوزه روبوکاپ بسیار خوب استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چانجیوچو رئیس فدراسیون آسیای روبوکاپ در مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه که در جزیره کیش در حال برگزاری است، با اشاره به فعالیت ایران در حوزه روبوکاپ، اظهار کرد: اکنون ایران در حوزه روبوکاپ رشد بسیار خوبی داشته است و این دانش خلاق در ایران پله‌های ترقی را طی کرده است.

رئیس فدراسیون آسیای روبوکاپ درباره این دوره از مسابقات، گفت: امسال ایران میزبان دومین دوره از مسابقات روبوکاپ است.

وی درباره محورهای برگزاری این دوره از مسابقات روبوکاپ، گفت: مسابقات روبوکاپ امسال در 5 دسته برگزار می‌شود که تیم ایران در تمام حوزه‌ها کار کرده و دارای مقام است.

تاثیر فعالیت ربات‌ها در زندگی

چانجیوچو با بیان اینکه ربات‌ها بسیاری از چالش‌ها برطرف می‌کنند، گفت: حل موضوعات مختلف، رفع چالش‌ها و افزایش دانش مهندسی از جمله فعالیت‌هایی است که ربات‌ها انجام می‌دهند و  سبب پیشرفت و رشد زندگی می‌شوند.

رئیس فدراسیون آسیای روبوکاپ با اشاره به تیم دانشگاه آزاد، بیان کرد: تیم روبوکاپ این دانشگاه در بسیاری از مسابقات جهانی برگزیده شده و دانشجویانی که در این تیم رشد کرده‌اند، همگی دارای مقام و علم بالایی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت روبوکاپ در ایران باشیم زیرا تیم این کشور دانشجویان بسیار خوبی دارد و آینده ایران به وسیله این ربات‌ها می‌تواند پیشرفت داشته باشد.

ایران می‌تواند بزرگ‌ترین خانواده رباتیکی را داشته باشد

چانجیوچو با اشاره به دانشجویانی که در حوزه روبوکاپ فعالیت می‌کنند، بیان کرد: امروز بیش از 2 هزار دانشجو در حوزه روبوکاپ در این نمایشگاه و در ایران فعالیت دارند و بسیاری دیگر از آنها در خارج از کشور ایران فعالیت می‌کنند و ایران می‌تواند بزرگ‌ترین خانواده رباتیکی را داشته باشد.

رئیس فدراسیون آسیای روبوکاپ درباره دومین دوره از مسابقات روبوکاپ، اظهار کرد: ایران امسال میزبان دومین دوره است و ما می‌توانیم از این مسابقه تجربه خوبی داشته باشیم و ایران بهترین کشور در زمینه روبوکاپ خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار