فرماندار آبادان گفت:هيات مديره تيم صنعت نفت بهتر است استعفا دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،موسوی فرماندار ویژه آبادان درپی كسب نتايج ضعيف تيم فوتبال صنعت نفت در ليگ برتر و حذف اين تيم از رقابت های حذفی مقابل سايپا در ورزشگاه اختصاصی آبادان، در جمع تماشاگران و طرفداران تيم صنعت  نفت گفت:ادامه كار مجموعه هيات مديره تيم صنعت نفت به صلاح اين شهر و مردم عزيز آبادان نمی باشد.

وی با تاكيد بر اينكه دولت تا توانست به منظور موفقيت اين تيم هزينه كرد افزود:دولت غير از حمايت مالی پيگير نتايج تيم هم هست كه متاسفانه هيات مديره باشگاه كارايی لازم را برای ادامه در نيم فصل دوم از خود نشان ندادند پس به احترام مردم شريف آبادان و طرفداران متعصب اين تيم بهتر است هيات مديره و در راس آنها مدير عامل باشگاه استعفای خود را تقديم باشگاه كنند.

فرماندار آبادان گفت: چنانچه دست اندركاران باشگاه صنعت به احترام مردم استعفا ندهند و شوك جديدی به تيم وارد نشود سقوط تيم از ليگ برتر حتمی است پس بهتر است قبل از اين اتفاق تلخ از تيم كناره گيری نمايند.

زین العابدین موسوی ادامه داد:دليلی ندارد دولت فقط پول تزريق كند اما نتايج ضعيف را تحمل نمايد این در حالیست که كمك های دولت به خاطر رضايت مردم و تماشاگران و طرفداران تيم بوده و دليل ديگری ندارد.

انتهای پیام/ د

صنعت نفت باخت، صدای همه در آمد

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.