تاریخ رسمی عرضه Mortal Kombat 11 پس از مدت‌ها انتظار اعلام و اولین تصاویر از این بازی منتشر شد.

تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 مشخص شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره مشخص شد که تاریخ عرضه سری جدید بازی محبوب Mortal Kombat چه زمانی است. بر اساس اخبار اعلام شده قرار است این بازی هیجان‌انگیز رقابتی در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) در بازار عرضه شود. کمپانی‌های سازنده و توسعه‌دهنده این بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا بتوانند Mortal Kombat 11 را در این تاریخ برای کنسول‌های بازی PS4، Xbox One، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه کنند.

هنوز اطلاعات زیادی در فضای مجازی و نحوه فروش این بازی‌ها منتشر نشده است. در تنها تریلری هم که استودیوی سازنده بازی منتشر کرده، تنها رقابت دو شخصیت Scorpion و Raiden نشان داده می‌شود. گفته می‌شود، استودیوی NetherRealm برنامه دارد تا توسعه این بازی ویدئویی را زودتر انجام دهد تا رونمایی از آن را به 17 ژانویه سال بعد میلادی برساند اما چنین امکانی وجود ندارد.

همه ما می‌دانیم که Mortal Kombat 11 همانند سری‌های پیشین بازی Mortal Kombat دارای صحنه‌های دلخراش و خشونت‌باری است که برای کودکان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. همچنین می‌دانیم که این سری بازی هم قرار داست یک راستر پر از شخصیت‌های جدید و قدیمی باشد که دوباره به این بازی بازگشته‌اند. همینطور گفته می‌شود این بازی با موتور گرافیکی جدیدی طراحی شده است. همچنین تغییراتی در این بازی انجام شده است تا گیمرها بتوانند جنگجوهای بازی را شخصی‌سازی کنند.

شرکت سازنده Mortal Kombat 11 ادعا کرده است چه کسانی که طرفدار این بازی باشند و چه کسانی که علاقمند به این بازی نیستند، سری جدید آن را امتحان خواهند کرد. شرکت سازنده این بازی همچنین اعلام کرده است که افرادی که از حالا این بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از بسته‌های الحاقی بیشتری بهره ببرند و نسخه بتای این بازی را دریافت و بازی کنند.

در ادامه، اولین تصاویر منتشر شده از Mortal Kombat 11 را مشاهده می‌کنید.

تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 مشخص شد +تصاویر

تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 مشخص شد +تصاویر

تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 مشخص شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: برندگان جوایز The Game Awards 2018 اعلام شدند +تصاویر


انتهای پیام/

23 آوریل، تاریخ رسمی عرضه بازی Mortal Kombat 11

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
فقط اونی که میپره رو هوا و تن تن با پا میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
همیشه اینو بازی میکردم
آخرین اخبار