تیم فوتبال پیکان با ۷ باخت در نیم فصل اول لیگ برتر ضعیف‌ترین عملکرد در این رقابت‌ها از خود به جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان باسابقه و بازیکن ساز تهرانی در ایستگاه پایانی  نیم فصل اول لیگ برترفوتبال   با عملکردی نه چندان خوب و قرار گرفتن در جایگاه هشتم جدول رده بندی به تعطیلات 53روزه نیم فصل رفت. برهمین اساس نگاهی گذرا به عملکرد شاگردان آقامعلم فوتبال در  مستطیل سبز داشتیم که از نظر خواهیم گذراند.

سیر نزولی پیکان در لیگ برتر 

  لیگ هجدهم فوتبال برای  شاگردان جلالی با تساوی در دیدار ابتدایی وپیروزی پرگل برابر سایپا شروع شد و همین شروع طوفانی و عملکرد کم فراز ونشیب  باعث شده بود تا  فوتبال دوستان  حساب ویژه ای روی  این تیم باز کنند اما رفته  رفته  شرایط از هفته ی ششم و هفتم به بعد سخت شد تا سیر نزولی را برای این تیم به همراه داشته باشد.آخرین برد مجید جلالی با پیکان  در لیگ هجدهم مربوط به هفته هشتم است، بازی که پیکان در مصاف با سپیدرود رشت ، قعرنشین لیگ برتر توانست با زدن یک گل سه امتیاز بازی را کسب کند. اما مشکلات در این تیم قدیمی با مجید جلالی از هفته نهم و در رویارویی با پرسپولیس استارت خورد. پیکان در این دیدار با وجود به ثمر رساندن یک گل، دو بر یک بازی را باخت و تا شاگردان معلم فوتبال تا  پایان نیم فصل اول  رقابت‌ها رنگ برد را  به چشم نبینند.

آخرین امتیاز پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر 

بعد از آن بازی در هفته دهم پیکان در رویارویی با ذوب آهن بحران زده تنها یک امتیاز کسب کرد تا این آخرین امتیاز شاگردان جلالی در نیم فصل اول رقابت‌ها شد. آنها در هفته یازدهم دو بر یک به تراکتورسازی باختند و در هفته دوازدهم هم  با  3 گل مغلوب  پارس جنوبی شدند ،اما این پایان ناکامی های مرد با تجربه با تیم خودرو ساز تهرانی نبود. در هفته سیزدهم  اما دوباره نماینده تهران باخت سنگینی را متجمل شد اما این شکست برابر  فولاد بحران زده رخ داد . هفته چهاردهم هم برای پیکانی‌ها خوب پیش نرفت، آنها در بازی با یکی دیگر از تیمهای نه چندان آماده لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان هم نتوانستند به امتیاز برسند تا شاگردان مرزبان  با یک گل  در این دیداربه پیروزی برسند.

مجید جلالی و شاگردانش چشم  به بازی پایانی نیم فصل اول رقابت ها مقابل نساجی مازندران داشتند تا بتوانند با کسب سه امتیاز از یک تیم تازه وارد به لیگ برتر، با آرامش بیشتری به تعطیلات نیم فصل بروند وبهبود وضعیت خود را به تعطیلات نیم فصل موکول کنند که البته اینطور نشد. پیکانی ها در بازی خانگی خود هم با  یک گل مقابل شاگردان نکونام  بازنده بازی شدند تا در پایان نیم فصل اول یک تیم بازنده و بحران زده باشند.

اختلافات جلالی و مدیرعامل پیکان علنی شد 

البته بعد از نقش بر آب شدن آخرین راه پیکانی ها این باشگاه کم حاشیه درگیر حواشی بین مدیر عامل باشگاه وسرمربی این تیم شد تا وضعیت این باشگاه را پیش از جلسه روز دوشنبه در وضع هشدار قرار بدهد.حتی  بازیکنان این باشگاه  و کادر فنی در طول یک ماه اخیر ، حمایت کافی از طرف مدیران را باشگاه  را نداشتند و حتی معوقات  و قراردادشان پرداخت نشده است.

به هر حال جلسه فوق العاده اعضای هیئت مدیره پیکان با حضور مجید جلالی روز گذشته برگزار شد و جلالی رهنمودهای هیئت مدیره را شنید وقرار شد که برنامه های خود را در جلسه روز دوشنبه ارائه بدهد.

به طور حتم بقای جلالی در تیم پیکان  می تواند این باشگاه را به لحاظ فنی دچار تغییرات فراوانی کند  و جذب چند مهره کلیدی در نیم فصل دوم برای فرار از بحران برای این تیم تهرانی حائز اهمیت است. 


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار