همایش ملی کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با محوریت معرفی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی ۲۹ آذرماه ۹۷ در تهران برگزار می‌شود.


برگزاری همایش ملی کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان قائم مقام کمیته سلامت جبهه مردمی و نماینده مردم تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی از برگزار  همایش ملی کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با محوریت معرفی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی ۲۹ آذرماه ۹۷ در تهران خبرداد.

وی ادامه داد: در این همایش چهره‌های شاخص حوزه سلامت، مسئولین و اعضای جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، پزشکان، کادر سلامت و دانشجویان ازسراسر کشور حضور خواهند یافت.

قائم مقام کمیته سلامت جبهه مردمی افزود: هدف از این همایش بازخوانی شرایط فعلی کشور در حوزه سلامت و ارائه راهبرد‌ها برای رسیدن به سناریوی مطلوب در این حوزه است که ارتقاء سلامت مردم از دغدغه‌ها و کارکرد‌های مهم این همایش می‌باشد.

الهیان خاطر نشان کرد: کارشناسانی از حوزه سلامت و چهره‌های ملی و نمایندگان مجلس در این همایش به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه الزامات تحول در نظام سلامت می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار