جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: رفتار پلیس باعث تحکیم رابطه مردم با نظام می‌شود.

نقش پلیس در تحکیم رابطه مردم با نظام بسیار تاثیر گذار استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در دوره استاندارد سازی تعالی رفتار سال 97 پلیس راهور ناجا که امروز (سه شنبه 20آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ماموران ناجا در تمام عرصه‌ها یکی از خدمت گذاران نظام هستند.

وی گفت: ماموران راهور در تمام وضعیت های جوی به مردم خدمت می کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: به لحاظ اینکه نقش پلیس در جامعه مهم است، تمام کارکنان پلیس نقش اثرگذاری در تامین امنیت و جهت دادن رفتارها محیط، ایجاد نظم و امنیت دارند و امروزه نیاز جامعه این است که در تمام این عرصه ها فداکاری کنیم.

سردار فتحی زاده گفت: تهدیدهای امنیتی که به کشور وارد می شود، کار پلیس را سنگین کرده و پلیس هم تلاش کرده توانمندی خود را نشان دهد و همین موضوع باعث ایجاد رضایت مندی مردم شده است.

وی افزود: نقش پلیس در تحکیم رابطه مردم با نظام بسیار تاثیرگذار است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: همه می دانیم مشکلاتی در جامعه و ضعف های در عملکرد دستگاه‌ها و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و این موارد باعث ایجاد تفکر منفی در بین مردم می شود و عملکرد مثبت پلیس در کمک به مردم و جبران کم کاری دیگر دستگاه ها باعث ایجاد نگاه مثبت بین مردم و رابطه محکم بین مردم و نظام می شود.

سردار فتحی زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری به ما تاکید کردند اگر دستگاه های دیگر کم کاری کردند و موجب نارضایتی مردم شدند پلیس می تواند این ضعف ها را جبران کند.

وی گفت: مردم اقتدار پلیس را دوست دارند اما کنار این اقتدار باید محبت و رفتار خوب باشد.

پلیس راهور در کنار مسئولیتی که دارد برخورد رو در روی زیادی با مردم دارد و رفتار مردم با تمام ارگان های پلیس به رفتار ماموران پلیس راهور با مردم بستگی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: باید سطح رضایتمندی مردم از پلیس افزایش پیدا کند.

بنابراین تقویت رفتار محبت آمیز همراه با ادب و احترام به مردم در کنار اقتدار موضوعی است که ما باید آن را دنبال کنیم و تمام این موراد را با هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اجرای ماموریت‌ها ممکن است ماموران پلیس رفتار نامناسبی با مردم  داشته باشند، افزود: ما باید در مقابل این رفتار‌ها با صبر برخورد کنیم و رفتار نا مناسب را تغییر دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: زمانی که فردی دچار حوادث رانندگی می‌شود اکر ماموران پلیس با سانحه دیدگان با محبت رفتار کند این رفتار در ذهن مردم ماندگار می‌شود.

سردار فتحی زاده گفت: شرایط سختی در اجرای ماموریت‌ها داریم و امکانات کم است، اما ما باید در اجرای ماموریت‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم و فرمانده ناجا به دنبال این است که کمبود‌ها را تا جایی که امکان دارد جبران کند تا بتوانیم هم در زمینه معیشت و هم در زمینه تامین ابزار‌ها ماموریت‌ها به کارکنان خود کمک کنیم.

وی با بیان اینکه با کمک ماموران راهور ۶ درصد میزان جانباختگان تصادفات درون شهری کاهش پیدا کرده است، گفت: اما هنوز به اهداف خود در کاهش میزان جانباختگان تصادفات نرسیدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار