مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از غرامت سال گذشته کشاورزان و دامداران استان محاسبه و در انتظار پرداخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛غنچه مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از غرامت سال گذشته کشاورزان و دامداران استان محاسبه و در انتظار پرداخت است.

وی افزود: با توجه به اتمام سال زراعی و آغاز برداشت برخی محصولات استان و اتمام عملیات ارزیابی روند محاسبه غرامت بیمه شدگان در دست اجرا است.

غنچه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از غرامت این افراد محاسبه و در انتظار پرداخت است، گفت:از این رقم ۱۱۷ میلیارد ریال مربوط به محصولات باغی و بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال نیز در بخش زراعت است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی افزود: همچنین از این میزان ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش دام و دو میلیارد ریال نیز مربوط به بخش طیور استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون تمامی غرامت محاسبه شده در بخش طیور پرداخت شده است، اظهار کرد: در بخش دام نیز تأخیر در پرداخت خسارات کمتر از یک ماه انجام و در حال حاضر میزان غرامت محاسبه شده بهره برداران این بخش تا ۱۵ آبان ماه واریز شده است.

غنچه بیان کرد: با توجه به اینکه محصول زعفران تا ۱۵ آذرماه تحت پوشش بیمه قرار دارد هنوز محاسبه غرامت این محصول انجام نشده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

پرداخت کامل غرامت بخش طیور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.