مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:طرح ملی امداد و نجات زمستانه از تاریخ ۲۲ آذرماه به مدت ۹۲ روز انجام می‌شود.

طرح 92 روزه زمستانه به اجرا در آمد/ بالگرد هلال احمر  در آماده باشلهونی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با اشاره به برگزاری 92 روزه طرح زمستانه گفت: در این طرح ملی ۱۵ پایگاه ثابت ۶ پایگاه موقت  و جمعا ۲۰ پایگاه فعالیت می کنند.

وی گفت: در پایگاه ثابت در روز ۵ نفر و در طی نود و دو  روز  ۴۶۰ نفر روز و در پایگاه های موقت در روز چهار نفر و در ۹۲ روز ۲۰۶ ۳۶۸ نفر رو انجام عملیات دارند .

وی بیان کرد : هم چنین در این طرح   یک فروند بالگرد هلال احمر نیز برای  امداد هوایی هم در نظر گرفته شده که در صورت لزوم به مسافران در راه مانده اسکان می‌دهند.

وی توصیه هایی به رانندگان در روزهای زمستانی داشت و گفت: قبل از سفر از وضعیت خودرو و آب و هوا و جاده مطلع شوند در صورت هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

لهونی بیان کرد: در مسافرت در جاده های اصلی و مسیرهایی که امکان رسیدن امدادگران وجود دارد رانندگی کنند و  هنگام رانندگی حتماً کمربند ایمنی را ببندند که نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی در تصادفات دارد.

وی افزود:حتماً خودروهای خود را به جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفا حریق مجهز نمایید با امدادگران و نیروی انتظامی در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان همکاری کنید و مانع فعالیت آنها نشوند در زمان سوانح حق تقدم در عبور همواره با گروه‌های امدادی است.

وی بیان کرد:  جمعیت هلال احمر  تلاش می کند تا فرهنگ خود امدادی در میان مردم در جامعه را رواج دهد.

انتهای پیام/ز


برگزاری 92 روزه طرح زمستانه

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
اکبر لشنی زند
۰۶:۵۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
با سلام و خسته نباشید طرح بسیار جلب و مفیید میباشد امید وارم در سالهای اتی نیز اجرا شود .