دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با مدیر عامل شرکت سیمان غرب

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اقبالیان مدیر عامل شرکت سیمان غرب دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اقبالیان مدیر عامل شرکت سیمان غرب که در دفتر کار مدیر عامل شرکت سیمان غرب و با حضور مدیران و کارشناسان فنی شرکت بر گزار گردید، در آغاز اقبالیان مدیر عامل شرکت گسترش تعامل و همکاری تنگاتنگ بین کارفرمایان (خصوصا بخش صنعت و تولید) و مدیران سازمان تامین اجتماعی را یاد آور شد.

قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از فعالیت شبانه روزی و پویای کارکنان و کارگران شرکت سیمان غرب، کار و تلاش آنان را در تولید کالای ایرانی و اشتغال داخلی تحسین بر انگیز ارزیابی کرد.

مدیر عامل سیمان غرب در خصوص ماده ١٠، مشاغل سخت و زیان آور، نحوه حسابرسی از شرکت‌ها و هیات‌های تجدید نظر استانی سوالاتی را مطرح کرد و در پاسخ مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن ابراز خشنودی و خرسندی به تشریح موضوع بخشنامه‌های صادره مرتبط با سوالات مطرح شده پرداخت و توضیحات تکمیلی را حضور مدیر عامل محترم شرکت ابراز داشت .

قاسمی در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشت : اجرای بخشنامه سخت و زیان آور حق کارگران مشمول این بخشنامه می‌باشد و همکاران سازمان تامین اجماعی با سرعت و دقت و امانتداری نسبت به کارگران زحمت کش، آنرا اجرا کرده و اجازه ضایع کردن حقوق کارگران را به هیچ کس نخواهند داد.

در پایان ضمن اظهار نظر کارشناسان شرکت و واحد مالی آن در خصوص چالش‌ها و مشکلات موجود مدیر کل استان دستورات لازم جهت روان سازی و رفع مشکلات موجود را صادر نمودند .

 

 

انتهای پیام/د

تعامل و همکاری تنگاتنگ بین کارفرمایان و مدیران سازمان تامین اجتماعی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.