مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴۶ عملیات توسط نیرو‌های عملیاتی این جمعیت در استان انجام شده و در مجموع ۴۰۴ نفر نیز در حوادث مختلف نجات یافتند.

انجام ۴۴۶ توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر کردستان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدباقر محمدی گفت: از این تعداد نجات یافته، ۲۷۷ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۱۲۷ نفر نیز به صورت سرپایی معالجه شدند ضمن اینکه ۳۲۲ نفر از نجات یافتگان مربوط به حوادث جاده‌ای بودند.

وی  افزود: از این ۴۴۶ عملیات امداد و نجات، ۳۵۲ مورد مربوط به حوادث جاده ای، ۱۴ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، سه مورد برف و کولاک، ۳۵ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد مناسبتی، دریایی و ساحلی نیز سه مورد، هفت مورد سیل و آبگرفتگی، حوادث شهری (کارگاهی، صنعتی و انتقال مادر باردار) ۱۲ مورد و حوادث کوهستان نیز ۱۷ مورد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان آمار کل آسیب دیده‌ها در این حوادث را ۲ هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد و یادآور شد: آمار حادثه دیدگان در برف و کولاک ۷۰۰ نفر، حوادث جاده‌ای یک هزار و ۳۰۸ نفر، آتش سوزی جنگل و مرتع ۲۰ نفر، سیل و آبگرفتگی ۱۹۹، کوهستان ۹۲، خدمات حضوری ۵۶ نفر، حوادث شهری ۱۸، مناسبتی ۲۴ و دریایی ساحلی یک نفر بود.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امداد و نجات طی سال جاری، ۸۵ نفر نیازمند کمک را در پایگاه‌های امدادی اسکان دادند، افزود: تعداد تیم‌های عملیاتی ۵۱۹ مورد، نیرو‌های عملیاتی یک هزار و ۵۸۵ نفر و تعداد آمبولانس‌های اعزامی نیز ۴۰۶ دستگاه بوده است.

انتهای پیام/م


۴۰۴ نفر توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر کردستان نجات یافتند

برچسب ها: حوادث ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.