مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اردبیل از فعالیت 12 هزار طرح حمایت شده کمیته امداد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل افزود: طی 40 سال گذشته 12 هزار طرح حمایت شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اردبیل در حال فعالیت هستند و 43 هزار خانواده از تسهیلات اشتغالزایی کم بهره این نهاد بهرمند شده اند.

وی گفت: امسال تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل 2 هزار نفر بود که نه تنها 100 درصد این اشتغال محقق شده بلکه با اعطای تسهیلات از محل اشتغال فراگیر بیش از تعهد پیش بینی شده نیز اشتغالزایی خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از اعطای 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق امداد تا سقف 50 میلیون تومان و واگذاری 25 میلیارد تومان از محل تبصره 16 قانون بودجه با معرفی به بانکها تا سقف 20 میلیون تومان و معرفی طرح های اشتغال روستایی جهت بهره مندی از 59 میلیارد تومان تسهیلات در استان خبر داد.

دشتی بیان کرد: خیرین و کارآفرینان از مددجویان حمایت های خوبی انجام داده اند و ما نیز برای کارگاه ها و کارخانجاتی که مددجویان را مشغول نمایند تسهیلات کم بهره و معافیت های بیمه ای در نظر گرفته ایم و در این راستا مذاکرات برای حمایت از کارخانه آرتا تایر در جهت بکارگیری 400 نفر از مددجویان استان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ح

اعطای 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.