مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در وضعیت فعلی نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان مورد نیاز است و برای احداث آن نیازمند سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: اقداماتی برای احداث بزرگراه در اردبیل آغاز شده و توانستیم با پیگیری‌ها اعتبار امسال استان را به سه برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به آغاز مطالعات احداث بزرگراه در برخی محورها گفت: تا 6 ماه آینده تمامی مطالعات بزرگراه‌ها به اتمام خواهد رسید، در عین حال که در برخی محورها عملیات احداث آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید به اینکه در امسال 19 کیلومتر بزرگراه احداث شده است، تصریح کرد: در مجموع 22 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی احداث شد.

حیدری بیان کرد: در بخش روستایی بیش از احداث راه بر عملیات بهسازی تمرکز شده و امسال 103 کیلومتر بهسازی شده که در تمامی راه های اصلی، فرعی و روستای 806 کیلومتر بهسازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به انجام 66 کیلومتر پوشش آسفالت و احداث 73 دستگاه پل اظهار کرد: در حال حاضر 356 کیلومتر پروژه احداث راه در سطح استان در حال اجراست.

انتهای پیام/ع

احداث بزرگراه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده
۱۰:۱۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
با تشکر از زحمات مسئولین مربوطه راه و شهرسازی استان ؛ لازم به یادآوری است عملیات بهسازی راه های روستایی بدون آسفالت نمودن راه اتلاف سرمایه است نه سرمایه گذاری زیرا که در روستاهایی همچون لنج آباد این تجربه خود را نشان داده است و اینک شاهد تخریب عملیات بهسازی شده راه توسط برف و باران در این مسیر هستیم. این روستا نیازمند یاری سبز شما مسئولین محترم می باشد . از الطافی ویژه ای که عنایت خواهید فرمود کمال تشکر و امتنان را داریم.