جشنواره طبخ غذای خانگی و محلی به همراه کارگاه طب اسلامی و اثرات غذا بر اخلاق ویژه روحانیون و خانواده‌های آن‌ها در مه ولات برگزار شد.

برگزاری جشنواره طبخ غذای خانگی و محلی در مه ولاتحجت الاسلام فلطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد    گفت:  در این جشنواره مشخصات هر غذا و فوایدش از حیث طب اسلامی و طب امروز تهیه شد و در محل میز خانواده خودشان نصب شد.

وی افزود: در این برنامه داورانی از اداره فنی و حرفه‌ و مرکز بهداشت شهرستان به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان مه ولات حضور داشتند و فعالیت‌های خانواده روحانیون را داوری نمودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  با اشاره به اینکه ملاک‌های پیشنهادی برای امتیاز دهی و انتخاب غذا‌های برتر مواردی از قبیل: خوشمزه بودن، فواید جسمی و روحی، عدم احتیاج به زمان زیاد برای طبخ، تهیه غذا با کمترین هزینه، عدم استفاده از افزودنی ها، کیفیت تزئین غذا بوده است، گفت: در این برنامه به خانواده ۴ نفر از روحانیون هدایایی تقدیم شد.

وی  با بیان اینکه در این جشنواره کارگاه طب اسلامی و اثرات غذا بر اخلاق برگزارشد، خاطر نشان کرد: این برنامه به همت اداره تبلیغات اسلامی و مشارکت حوزه علمیه خواهران، مدیریت آموزش و پرورش، مدیریت شبکه بهداشت و درمان و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مه ولات در اردوگاه مهنه برگزار شد.

انتهای پیام// م. م

جشنواره طبخ غذای خانگی و محلی در مه ولات برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.